Getsy, Facebook’un FbStart Programına Kabul Edildi

Getsy, Facebook’un gelecek vaadeden girişimler için hayata geçirdiği FbStart hızlandırma programına kabul edilerek, 40.000 $’lık bir desteği arkasına aldı. Destek bünyesinde Facebook ürün yöneticileri ve geliştirici ekibiyle birebir çalışma imkanı yakalayacak olan Getsy, aynı zamanda Mailchimp, Salesforce, Facebook, Appteligent, Zendesk gibi büyük girişimlerin hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilecek.

Geçtiğimiz sene İTÜ Çekirdek Kuluçka Merkezi’ne katılarak, çalışmalarını burada sürdüren Getsy, İTÜ ARI Teknokent’in düzenlediği Big Bang’16 yarışmasında finale kalarak, Microsoft’tan 120.000 $’lık bir kredi desteği kazanmıştı.

Getsy kurucu ekibinde, editörlük görevlerini üstlenen okulumuz öğrencilerinden Ege Yavuz ve Aslı Öztürk geride kalan süreci şöyle anlatıyorlar:

Aslı: “Fikir için ilk oturup konuştuğumuzdan bu yana çok büyük gelişmeler kaydettik. Bunun en büyük sebebi ekibin ta kendisi. Getsy her ne kadar kullanıcıların karşısında tek bir marka olarak dursa da, arkadaki marka portföyünü, ödeme süreçlerini yönetmek bir o kadar zor bir süreç. Biz editöryel anlamda ‘’sadece güzel şeyler’’ mottosuyla kullanıcıların Instagram, Youtube gibi mecralarda yaşadığı ürün keşif deneyimini Getsy’e getirmeyi hedefliyoruz.”

Ege: “Editöryel anlamda kullanıcıların sevebileceği her içeriği platforma katmaya çalışıyoruz, sebebi gayet basit. Kıyafet, bir gereklilikten çok zevk işi. Tatile giderken, bir doğum günü programına katılırken veya haftasonu kahve içmeye çıkarken bile giyim kuşamımız ile ilgili bir çok karar alıyoruz. ‘’İyi giyinme’’ problemini incelediğimizde, bu konunun konseptler, etkinlikler ve mekanlar ile çok güçlü bağları olduğunu gördük. Biz de Getsy’deki kampanyaları ve blog yazılarını bunlara göre oluşturuyoruz.”
Getsy’de CTO görevini üstlenen Kaan Barış Bayrak ise son gelen güncelleme hakkında bilgi verdi:
Kaan: “Aslında bir çok yenilik getirdik Getsy’e. Bence bizim için en önem gelişme, ekip olarak marka tarafında hiç tahmin bile edemediğimiz zorlukları deneyimleyip, bunları aşabilmek oldu. Yeni güncelleme ile beraber, kullanıcılar uygulamadan çıkmadan alışverişlerini güvenle tamamlayabilecekler . Getirdiğimiz yeniliklerden bir tanesi de blog yapısı. İçerik ekibimizle yaptığımız görüşmeler sonucu geliştirmeye karar verdiğimiz bu yapının en büyük özelliği tamamiyle isteğe göre uyarlanabilir bir yapıda olması. Getsy’nin temel amacı insanları aradıkları o büyülü ürünlerle buluşturmak. Büyülü çünkü bir çok karar değişkeni bu keşif sürecinde etkili. İçerik bu konuda önemli bir nokta mesela, bloggerların blogger olmasının sebebi de bu. Bir de işin teknoloji tarafı var. Getsy’de geliştirdiğimiz algoritma sayesinde kullanıcılarımızın uygulama içerisindeki davranışlarına göre beğenebilecekleri tasarımları, renkleri ve bütçelerini göz önünde bulundurarak ürünler öneriyoruz. Ne kadar fazla vakit harcarsanız Getsy sizi o kadar tanıyor ve buna göre ürünler öneriyor.”
Şu an 7 kişilik bir editör ekibine sahip olan Getsy, yeni ekip üyelerine kapılarını açıyor. Dileyenler CV’leriyle beraber hello@getsyapp.com adresine bir mail gönderebilirler.
Özyeğin Üniversitesi Mezunlar Derneği

Yorumlar

*

captcha *